CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 28 juni 2009

Een bloemetje voor jou.

Gisteravond laat dit kaartje nog gemaakt. Ik doe voor het eerst mee met de weekend SOL van kaartenmakers, waar ik lid van ben. Naar aanleiding van een schets maak je een kaartje. En moeilijk dat dat is als je nooit via een voorbeeld werkt maar gewoon wat doet zoals ik.
Ik had net vorige week nieuwe strasstenen binnen gekregen en hierop dus gebruikt. En natuurlijk weer ingekleurd met de Copic Ciao markers. De kleuren die ik gebruikt hebt staan op de foto. Bedankt weer voor het kijken en een prettige zondag verder.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

Corry zei

Een hele leuke kaart geworden Annette. Leuke stempel en leuk papier. Groetjes Corry

Annette zei

Dank je en wat vindt je van die stras bloemen? Net een bloemenveld, nietwaar?
Groeten van Annette

Barb zei

Adorable ! :)

Related Posts with Thumbnails