CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 16 juni 2009

Kaart gemaakt met mijn nieuwe Copic Ciao




Vandaag had ik twee kaarten nodig i.v.m. overlijden in de familie - en vriendenkring. Deze keer heb ik dan toch maar mijn nieuwe Copic Markers gepakt. Ik ben nu immers in het bezit van alle 144 kleuren die de Copic Ciao heeft. Dus ook alle grijstinten. Dit zijn kaartjes die je toch niet te veel wilt maken, maar ze zijn er niet minder belangrijk om, ik denk zelfs belangrijker. Een kaartje is toch een teken van medeleven. De kleur van de foto is niet echt wit, maar dat komt door de zon val tijdens het nemen van de foto. Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes van Annette

1 opmerking :

Kaartenbox zei

Ik vind het wel hele stijlvolle kaarten. Groeten Anja

Related Posts with Thumbnails