CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 4 juni 2009

Welkom op mijn Blog

Hallo allemaal,

Mijn naam is Annette Hetebrij en ik woon in de kop van Overijssel op een boerderij. Wij hebben een melkveehouderijbedrijf en ik heb Annette's Creafarm er naast als tweede tak. Ik geef creatieve workshops, demo's in hobbywinkels of op vakbeurzen, heb een webwinkel op http://www.annettescreafarm.com/ , ben demonstratrice van verschillende creatieve groothandels en heb al artikelen morgen schrijven in verschillende hobbybladen. Nu ik dit zo overlees is het eigenlijk best wel veel, maar wij zijn er nog niet. ;-) Ik ben regelmatig te vinden achter de pc. Moet ook wel als je een webwinkel hebt. Op Hyves ben ik al verschillende groepen gestart. Eerst natuurlijk privé, maar al gauw kwam die voor Annette's Creafarm er ook bij. Toen kwam de Cricut, een snij- stansmachine en weer had ik er een verslaving bij. Nu ik ook de Slice heb, die ook maar een eigen Hyves groep gegeven. Voor mijn Cricut Expression Hyves groep heb ik al enkele landelijk workshopdagen georganiseerd. Erg leuk om de leden eens privé te ontmoeten. Tussen de bedrijven door werk ik ook nog mee op onze boerderij. Kalfjes voeren etc. is één van mijn vaste taken en natuurlijk de boekhouding, maar dat is niet mijn grootste hobby hoor. ;-) Mijn hobby's zijn toch vooral scrappen en koken. Vroeger gaf ik ook nog kooklessen in de fijne keuken, maar daar ben ik mee gestopt, want het was niet meer te combineren. Ook mijn baan als hoofdleidster op een peuterspeelzaal was na 13 jaar te druk. Ik wil tenslotte ook nog slapen op z'n tijd. ;-)
Nu ik diabeet blijkt te zijn , moet ik voor mijn gezondheid toch een stapje terug doen en dat valt niet mee voor zo'n bezige bij als ik. Wat een verhaal weer. Sorry hoor, maar die tik heb ik overgehouden van school. Ik moest altijd verslagen schrijven van minimaal 250 woorden. Als jullie nog meer willen weten, vragen staat vrij.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails