CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 8 augustus 2009

Bedankt voor alle lieve wensen voor mijn verjaardag

Hallo allemaal,

Tussendoor nog even achter mijn pc zitten om jullie allemaal te bedanken voor alle wensen voor mijn verjaardag. Geweldig gewoon, zoveel felicitaties heb ik gehad en ook kaarten in mijn brievenbus. Zowel per e-mail als in mijn echte brievenbus. Bedankt!! Ik ga zo langzaam aan de troep maar opruimen en dan naar bed. Morgen moet Henk er weer om 6.00uur uit, eigenlijk straks want ik zie dat het alweer 02.25 uur is. Ik heb nog loge's, maar ik zal binnenkort weer posten hier. Nogmaals bedankt.
Groetjes van Annette

1 opmerking :

Karin zei

dat wordt voor jou dan ook een korte nacht. Ondertussen is het bijna half 6, en ook ik heb nog niet geslapen, maar dan door de warmte. Bah...

Related Posts with Thumbnails