CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 1 augustus 2009

Een nieuwe SOL


Hallo allemaal,

Ook dit weekend wordt er weer een SOL gehouden bij de Yahoo groep. Ik heb mij ook dit weekend maar opgegeven. Is gelijk een goede oefening om weer met een Sketch te werken. Ik moet wel zeggen dat het steeds makkelijker gaat. Natuurlijk heb ik voor deze kaart mijn favoriete scrappapier gebruikt, namelijk Basic Grey. De stempel van het meisje is nieuw even als de tekst. De bloemen zijn mijn bloemen uit de webwinkel. Het gouden

lint en de brads had ik nog liggen. Bedankt weer voor het lezen.

Groetjes van Annette

8 opmerkingen :

freubeltjes kaarten zei

Goedemorgen Annette,

Wauw!!! wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt en die kleurencombinatie is prachtig.

Groetjes Ageeth.

Annette zei

Goedemorgen Ageeth,

Dank je. Inderdaad de kleurencombinatie is altijd een hele klus, maar als je je best doet dan lukt het best wel. Al het papier komt van de zelfde Basic Grey lijn, alleen moet je een keus maken waar je welke kleur doet. Lief van je dat je weer langs geweest bent.

Groeten van Annette

Riet zei

Wowwww Annette,wat een schitterend kaartje weer,leuke stempel.
En wat een prachtig papier zeg,wil ik ook wel hebben.
Verkoop jij dat papier ook.

Fijn weekend verder,je zaterdag was gezellig ,bij Nicole.

Liefs Riet.

Annette zei

Hoi Riet,

Bedankt voor je reactie. Inderdaad heb ik dit papier van 15x15cm als een blok met verschillende kleuren van die lijn in mijn webwinkel.
http://www.annettescreafarm.com/?menu=article&categoryID=179086&articleID=7668508 dit is de link. Volgens mij heb ik ze nog wel in voorraad. Klik hem gewoon aan in de webwinkel, vul je adresgegevens in, reken af en het pakket komt jouw kant op. Zo simpel. ;-)Ik hoor en zie het wel?
Jij ook een fijn weekend. Het was inderdaad erg gezellig bij Nicole.

Groeten van Annette

celia zei

Weer een heel mooi kaartje Annette,ook helemaal mijn kleuren,ik val voor paarse tinten!
Groetjes en nog een fijn WE,Celia.

RosesMarijke zei

Wat een mooi kaartje is dit weer...en heel goed gelukt hoor!!
prachtige kleurtjes!!

Annette zei

Dank je wel Celia en Marijke.
Deze keer heeft een ander gewonnen. Deze kaart was ook erg mooi gemaakt.

Groeten van Annette

Ilonka zei

Wauw wat een prachtig kaartje en de kleuren ook er mooi!!


Groetjes Ilonka

Related Posts with Thumbnails