CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 18 september 2009

De puntjes op de "i" zetten.


Een deel van de verkooptafel. Aan de linkerkant zien jullie mijn lege papierrek.

Hallo allemaal,

Vandaag was de dag dat alles klaar gezet moest worden bij Vaartjes. Rond 10.30uur gingen Henk en ik met een vol geladen auto naar Vaartjes. Dat is het party centrum waar wij de Copic workshopdag houden. Tot 12.45uur ben ik bezig geweest met de indeling van de tafels en het verdelen van de materialen. Toen even naar huis geweest om te eten en weer met een vol geladen auto naar Vaartjes terug. Om 17.00uur kwam Korrie even kijken en heeft nog wat meegeholpen. Om 18.30uur weer naar huis. Eten en de laatste dingen meenemen. Om 21.15uur was ik weer thuis. Alles staat klaar, alleen mijn Basic Grey rek moet nog gevuld worden met papier, maar dat ligt nog hier. Om de nieuwsgierige onder jullie vast wat te laten zien, heb ik vanavond wat foto's genomen.

Dit wordt de tafel van Nicole. Hier zal zij iedereen de fijne kneepjes leren van het inkleuren met de Copics.

Dit is de tafel van Janke. Hier wordt de stempelsafdruk afgemaakt tot kaartje. Ook gaan wij een doosje maken waar de kaartjes in kunnen.
Ik ga weer gauw verder om de laatste puntjes op de " i " te zetten. Dan nog even in mijn bubbelbad en dan lekker naar bed. Ik probeer morgen natuurlijk foto's te maken en misschien zelfs 's avonds hier te plaatsen.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Anneke zei

Ziet er leuk uit,
wens je veel plezier morgen!
Spijtig dat het te ver voor me was, maar ja volgende keer beter ;)
Groetjes Anneke

mildred zei

Wat ziet het er gezellig uit!!
veel plezier!!!

groetjes mildred

jacinta's hobbyhoekje zei

goh annette wat ziet dat er allemaal leuk uit zeg
ik vind het jammer dat ik zo ver weg woon

ik hoop dat het een hele gezellige dag was maar dat zal wel

groetjes jaicnta

Wil zei

was een leuke dag heb veel goede tips gehad van nicole

Related Posts with Thumbnails