CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 26 oktober 2009

Een lege display voor de Ciao


Hallo allemaal,

De prijs van een lege display voor de Copic Ciao is bekend. Er is nog geen versie in de Sketch, maar hier wordt aangewerkt.
Het gaat dus om een LEGE display voor de Copic Ciao markers. Deze display is draaibaar en heeft 144 gaatjes waar de Copic Ciao in kan.
De verkoopprijs is € 85,00 incl. btw. De levertijd is ong. 14 dagen. Via mijn webwinkel kan je hem bestellen mocht je hem willen.
Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Bianca zei

Dank je wel voor je berichtje. Ik vind het echt een geweldige manier van opbergen. Echter heb ik de meeste copics in de vorm van sketch. Als deze display voor de sketch uitkomt ga ik er zeker over nadenken.
Groetjes,
Bianca

Corry zei

Hoi Annette
Ik heb sketch en alle kleuren van ciao.
Als de display van de sketch ook geschikt is voor de ciao dan heb ik er wel belangstelling voor.
Hugs Corry

Related Posts with Thumbnails