CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 22 november 2009

Een Award ontvangen van Detje



Hallo allemaal,


Net kreeg ik het bericht dat Detje voor mij een Award had klaar staan. Nogmaals bedankt, Detje altijd leuk om te krijgen.

Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien.
1. Plaats de Award en het berichtje op je Blog.
2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven.
3. Vertel ons 7 dingen over je zelf die wij niet van je weten.
4. Kies 7 andere Blogger die volgens jou deze award ook verdienen.
5. Plaats een link naar deze 7 Bloggers.
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven.

De 7 dingen over mij zelf:
1. Ik eigenlijk altijd voor anderen bezig ben.
2. Ik zelden iets voor mij zelf doe.
3. Maar af en toe dit wel doe, om zo te kunnen bijtanken.
4. Mij heerlijk kan ontspannen in mijn bubbelbad.
5. Kan genieten als ik iemand weer iets heb kunnen leren.
6. Wij in sept. volgend jaar 25 jaar getrouwd zijn.
7. Ik het heerlijk vind om af en toe zeer uitgebreid te koken voor een grote groep mensen.

Dan de 7 personen aan wie ik hem door geef zijn:
1. Anne-Marije
2. Martine
3. Annemarie
4. Sophia
5. Jetty
6. Corry
7. Hennie & Semantha

Dit waren ze voor deze keer. Ik vind het maken van een keus altijd erg moeilijk, want ik gun hem iedereen wel. Ik zal iedereen nu op de hoogte brengen en dan ga ik verder van mijn zondag genieten.

Groeten van Annette

7 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

nou.. annette super bedankt! heel erg lief!

groetjes martine

Unknown zei

Annette ...dankjewel voor het berichtje op mijn log.
Leuk deze award ( voor wie er van houdt ) ....maar ...ik wil liever niet voldoen aan de voorwaarden die er aan vast zitten
Dit heeft iets weg van doorgeef stokjes en dat is niets voor mij
Een ander misschien graag ...maar van mij hoeft het niet
Nog een fijne zondag
Groeten Sophia

Jolara zei

Gefeliciteerd met de award !

Annemarie zei

Hoi Annette,

Dank je wel voor de award!!
Heel leuk dat je aan mij denkt. Ik ben er heel blij mee.

Groetjes,

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd met je award
Groetjes Tineke

Anne-Marije zei

Hoi Annette,
Gefeliciteerd met je award. Wat lief dat je hem aan mij hebt doorgegeven. Dankjewel!
xxx Anne-Marije

Corry zei

Hoi Annette
Bedankt voor de award.
Ik ben er erg blij mee.
xxCorry

Related Posts with Thumbnails