CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 1 november 2009

Mijn SOL is klaar



Hallo allemaal,

Bij een Yahoo group, waar ik lid van ben, is ieder weekend een SOL. Deze keer had ik wat meer tijd, dus ook maar weer eens mee gedaan. Hierboven zie je de Sketch.
En hier mijn uitwerking er van. Ik heb weer eens de Slice gepakt en hier mee de cijfers gedaan. De cirkels heb ik deze keer met de Nestabillities gedaan, want deze lagen nog op tafel. Beetje lui vandaag. ;-) Het papier en de brads zijn van Basic Grey, de takkenpons van Martha en de zwarte lijntjes met de nieuwe glitterpennen van Copic. En nu maar iemand vinden die 8 jaar wordt?
Groetjes van Annette

8 opmerkingen :

Geertje zei

Hallo Annette,

Wat een prachtige kaart zeg.
Je kan wel een rondje mee worden.
Maar hij is echt heel mooi.

Groetjes Geertje,

Bianca zei

Wat een schatje.

Sigrid zei

Wat is tie leuk geworden!!
Het is trouwens wel een sketch om te onthouden...

Groetjes,
Sigrid.

m@deliefjuh zei

leuke vrolijke kaart

Bea van Ette zei

Hij is leuk...!

Groetjes, Bea

Annette zei

Bedank, dames voor jullie reactie.

Groeten van Annette

RosesMarijke zei

Wat een superleuk kaartje!!

Annemarie zei

Wat een leuk idee, zo met die cirkels. Hele grappige kaart.

Related Posts with Thumbnails