CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 6 december 2009

Bedankt voor alle lieve reacties.

Hallo allemaal,

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Gisteravond ben ik om 23.00uur maar naar bed gegaan. Vanaf 20.30uur hangen op de bank is ook niks. Om 0.30uur was ik klaar wakker en heb even wat gedronken. Inmiddels was de koorts nog hoger geworden. Daarna heb ik met tussen pauzes geslapen tot 9.30uur. Henk is zo lief geweest om alle kalfjes zelf te voeren na het melken. Ik loop nog steeds rond met koorts en heb het warm en koud op z'n tijd. Ik probeer toch mijn mail af en toe te beantwoorden, anders wordt het nog meer. Heb tot nu toe 175 mailtjes ontvangen. Vandaag zouden wij ook naar mijn broer gaan die in Zoetermeer woont, omdat mijn neefje jarig is. Dit heb ik dus maar afgebeld, want 1,5 uur heen en dan weer terug in de auto zitten zie ik nu echt niet zitten. Nogmaals bedankt.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

Marley zei

Lieve Annette,
Nogmaals heel veel beterschap! Denk nou eens aan jezelf he.. xx Marley

RosesMarijke zei

Ja dat vind ik ook Annette....goed uitzieken hoor!!
Beterschap verder!

Unknown zei

Annette, ik wens je heel veel beterschap. Het zijn natuurlijk overbodige woorden, maar misschien is het heel verstandig om dit eens even goed uit te zieken en de boel, de boel te laten.
Veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.

Groetjes, ilonka.

Related Posts with Thumbnails