CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 19 december 2009

Hij doet het super.


Hallo allemaal,

Mijn nieuwe Kenwood doet het super. Gisteravond heb ik hem uitgepakt en eerst even de DVD bekeken. Wat een mogelijkheden heeft het apparaat. Ik ben helemaal happy. ;-)
Gisteravond eerst mijn sapcentrifuge uitgeprobeerd. Verse appelsap gemaakt. Heerlijk en met een volle smaak. Zelfs Henk vond het lekker.
Vanmorgen een appel/kaneel cake gemaakt en bij de maaltijd verse Rosti. Alleen de blender heb ik nog niet gebruikt, maar tot nu toe ben ik super tevreden over het apparaat. Op hun website las ik dat ik ook nog een gratis vleesmolen kon bestellen, omdat de machine voor 31 december gekocht is. Niet verkeerd toch? Vanmiddag ga ik maar weer eens wat in huis doen, want het ziet er niet uit. Overal voetstappen van de sneeuw die hier nog steeds ligt. Vanwege de vorst komen wij steeds meer problemen tegen. Het voer bij de kuilbulten is slecht te verkrijgen, de leidingen in het tanklokaal waren bevroren, wat dus betekend dat je dus niet kan melken. Drinkbakken op de stal bevroren etc. Op zulke dagen hebben wij het altijd drukker om alles vorst vrij te houden, zodat onze dieren de juiste verzorging krijgen. Het is altijd weer een sport om het vorst vrij te houden.
Op de foto kunnen jullie zien wat ons uitzicht is. Als wij uit het raam kijken, zien wij de landerijen van onze buurman en daarachter is de Weerribben een national park.
Groetjes van Annette

9 opmerkingen :

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Annette,

Wat mooi dat hij goed bevalt!
Ja ik kan mij voorstellen dat jullie het in deze dagen het drukker hebben.

Morgen komt er zelfs nog 10cm sneeuw zeggen ze!

Groetjes Ida

elly zei

hallo annette
wat een gaaf uitzicht heb jij
erg mooi

maar het word wel eens tijd dat we jou kookkunsten gaan proeven
al die lekkere dingen die jij maakt
het water loopt mij al uit de mond
cake rosti endergelijke heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hihihihihi

heel veel plezier met je nieuwe keukenhulp

groetjes elly

RosesMarijke zei

Wat fijn dat je keuken machine het zo goed doet....lekker die appelsap!!

Wat is het mooi bij jou Annette!

maar het heeft ook een keerzijde he?

Veel werk extra voor jullie ...sterkte hoor!!

Elly zei

Gaaf dat je keukenmachine goed bevalt. Leuk dat jij zo'n keukenprinses bent ;-)
Ik helemaal niet hoor. Ik was het voor mijn trouwen wel van plan te worden ;-) had wel een meter kookboeken, maar man en kinders zijn lastige eters, die houden niet zo van aparte dingen....nou dan toch niet... ;-)
groetjes, Elly

Annette zei

Hoi Ida,

Dank je. Ja, ik ben ook wel blij dat hij goed bevalt, want hij was niet goedkoop.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Elly,

Ja, het uitzicht is prachtig hier. Het was ook nog met slecht zicht i.v.m. de sneeuwbui. Ik zal een nieuwe foto maken. Dan zie je het nog beter.

Je mag komen proeven hoor. Wanneer kom je?
Bedankt voor je mooie kerstkaart. Erg lief van je.

Groetjes van Annette

Annette zei

Dank je, Marijke. Je hebt het hier in het echt gezien toch?
Inderdaad, winter is leuk, maar voor onze dieren niet altijd. Maar wij doen ons best.

Groetjes van Annette

Annette zei

Het koken etc. zit bij ons in de familie. Mijn oma en moeder stonden altijd maar de koken of te bakken. Toch wat meegekregen, denk ik.

Groetjes van Annette

chantal zei

Leuk dat de keukenrobot je bevalt. Je hebt er gelijk allekere dingen mee gemaakt. Een goede machine is half werk.
Ik heb verleden jaar een basisjaar koken gevolge. Dit jaar zijn het meer speciale gerechten en bakken. Ik heb dit meegekregen van mijn moeder die echt super kon koken. Zo maak ik dingen die voor anderen raar overkomen maar die superlekker zijn. Zoals bv lever met koffie en ui voor bij de boterhammen. Ben blij dat ik dit geerfd heb. Volgend schooljaar is het een heel jaar feestrecepten. Koken is voor mij nooit een opgave, ik doe dit supergraag.
Nog veel succes met je machine.

Related Posts with Thumbnails