CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 22 december 2009

Wedstrijd 4e kwartaal.

Hallo allemaal,

De wedstrijd van het 4e kwartaal is inmiddels afgelopen. Er kan dus niet meer ingestuurd worden. Ik ga mij nu buigen over de ingezonden stukken. Wil iedereen die mij wat gestuurd heeft even een mailtje sturen naar info@annettescreafarm.com ? Noteer nogmaals je naam en adres en waarom je bij mij gast designer wilt worden? Of geef aan dat je dit juist niet wilt. Op sommige inzendingen staan namelijk geen naam of andere gegevens op en dat vind ik erg jammer, want als je in de prijzen valt moet ik natuurlijk wel weten waar je woont? Ik doe mijn best om zo spoedig mogelijk een winnaar uit te zoeken, maar gun mij nog even de tijd.

Groeten van Annette

5 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

oh spannend. lijkt me leuk om all inzendingen te zien! haha ik wist helemaal niet dat er en wedstrijd was.. maar succes met uitzoeken! spannend!

Gea zei

Hallo Annette,

Ik heb je een mailtje gestuurd;)

groetjes Gea

Adrina zei

Hallo Annette,

Ik heb ook een mail gestuurd.

groetjes Adrina

freubeltjes kaarten zei

Hoi Annette,

Ik heb je een mailtje gestuurd.Ben wel benieuwd naar de inzendingen en wie de winnaar uiteindelijk gaat worden.

Groetjes Ageeth.

Loes Oorschot zei

Wat spannend! Ik ben erg benieuwd wie het wordt en waarmee!

Groetjes, Loes

Related Posts with Thumbnails