CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 10 januari 2010

Bedankt.


Hallo allemaal,

Bedankt voor de mailtjes/reacties die ik van jullie krijg op mijn filmpjes van de Gypsy. Kars heeft al te kennen gegeven ze super te vinden en ze te gaan gebruiken. Ik ben blij dat Kars ze goed genoeg vindt? Haha, want zo'n prof ben ik niet hoor?! Nu het met deze apparatuur beter gaat, zal ik zeker meer opnamen. Ik ben wel kritisch dus sommigen worden pas na 4 - 5 keer opnieuw te hebben gedaan op You Tube gezet. Dus wil je op de hoogte blijven van mijn Cricut/ Gypsy filmpjes? Wordt dan lid onder mijn You Tube naam "Creafarm" of wordt volger op mijn Cricut groep blog. Op deze manier blijf je altijd op de hoogte.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails