CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 28 januari 2010

Knallende Kars Dagen (KKD)


Hallo allemaal,

Het is al even geleden dat jullie wat van mij gehoord hebben. Naast het geven van workshops ben ik momenteel erg druk met mijn voorbereidingen voor de KKD ook wel de Knallende Kars Dagen genoemd. Dit wordt 2x per jaar geven door Kars voor zijn winkeliers met de nieuwste materialen en technieken. Kars heeft mij weer gevraagd of ik een demo met de Cricut wil verzorgen en met Peel-off vellen van zowel van Kars als van JEJE. Dit zijn vellen met een plaklaag. Gewoon stickervellen zeg maar. ;-) Ik heb ook de nodige nieuwe Cricut cartrdiges binnen, dus ik snij weer met mijn grote vriend de Expression. Voor zo'n demo moet je vele verschillende voorbeelden laten zien. Tot nu toe heb ik wat kaarten klaar, een lampje gedecoreerd, een doosje gemaakt en ik heb nog meer ideeën. Dus tussen door even wat eten en dan zit ik weer in mijn cursusruimte. Op deze dagen sluit ik mij dus eigenlijk op. Even niks anders en gaan met die banaan, nou ja Cricut dan. Hahaha, sorry hoor maar soms wordt je wat melig van dit.
De foto die ik heb toegevoegd is van de workshop "creatief inpakken" Deze keer met scrappapier inplaats van cadeau papier.
Groeten van Annette

8 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

leuk hoor, maar kan me de voorbereidingen ook wel voorstellen! succes!

groetjes martine

RosesMarijke zei

Hoi Annette!!

jeetje wat een drukte allemaal voor je....maar wel leuk he?

En je creatie is heel erg mooi zeg....pràchtig gedaan!!

Gusta zei

nou wat een drukte voor je ,maar wel erg leuk.
je creatie is ook erg mooi

groetjes Gusta

Annette zei

Dank je, Martine.

Groetjes van Annette

Annette zei

Bedankt, Marijke. Ja, februari en september zijn altijd de drukste maanden voor hobbyland. Allerlei vakbeursen en veel demo's. Zo zit ik eind februari weer bij Nellie Snellen in Sevenum.

Groetjes van Annette

Annette zei

Tja, Gusta dat heb je als je van je hobby je werk maakt. Maar inderdaad erg leuk.

Groeten van Annette

jandokan zei

Ziet er leuk uit Annette,
jammer dat ik deze keer niet naar Kars kan komen...
had het graag live gezien :D

groetjes Anja

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Annette,

Wat een leuk doosje hoor!
En wat een drukte heb je er mee zeg!

Liefs Ida

Related Posts with Thumbnails