CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 10 februari 2010

Verslag van De Knallende Karsdagen


Hallo allemaal,

Even een verslagje van de KKD. Zondagmorgen op 6.00uur eruit, want om 6.45uur moest ik in de auto zitten. Els opgepikt in Meppel en toen doorgereden naar Ochten. Ja, Els die nu in mijn vaste team zit, ging mee en had van mij de opdracht gekregen om de make a take's te volgen. Ook had ik haar opgegeven voor de workshop bij Tim Holtz.


Omdat ik natuurlijk zelf moest demontreren kon ik zelf niet de workshops volgen. Els zal mij binnenkort dus les gaan geven, zodat ik weer helemaal op de hoogte ben. ;-) Van al dat moois wat binnenkort uitkomt.
Het waren weer drukke, maar gezellige dagen. Vele bekenden weer terug gezien, maar ook winkeliers waar ik ooit gedemonstreerd heb of leden van mijn Cricut Hyves groep. En natuurlijk ook enkele van mijn Blog. Erg leuk. De cartridge Mother's day was een groot succes, want deze was zondagmiddag al uitverkocht. Daar had ik onderstaande dingen mee gemaakt.






Voor de consument is dit een goedkopere cartridges, omdat het een speciale versie is en niet zoveel afbeeldingen opzitten als op cartridges die tot de basis horen. Dus mocht je een Cricut hebben, kijk dan even of deze cartrigde ook wat voor jou is? Mijn opdracht was om te demonstreren met Peel-off paper van de merken Kars en JEJE. Deze vellen hebben een plaklaag en zijn dus een sticker. Erg handig voor letters, maar ook voor aparte vormen, zoals dat vierkante schilderij wat net lijkt op een kanten kleedje. De onderstaande zwart/wit kaart was toch wel op mijn tafel de blikvanger. Iedereen vond deze zo mooi. Terwijl deze juist de eenvoudigste is om te maken. Hier blijkt wel weer dat eenvoud ook mooi kan zijn. ;-) Deze heb ik gemaakt met de Cricut cartridge Forever Young en de Peel-off vellen zwart en wit van JEJE. Snijden en dan gewoon op elkaar plakken en dan klaar is je kaart. Wat hartjes als decoratie en in de hoeken wat parelstrasstenen.


Naast kaarten ook nog wat anders gemaakt, namelijk dit ladenkastje voor oorbellen. Hier heb ik ook gebruikt gemaakt van de vellen van Marianne Design. Zij heeft nu van die papierenblokken, waar verschillende vellen in zitten. Erg leuk, in allerlei kleuren en patronen.


Het waren weer leuke dagen, maar ik ben altijd wel weer blij als ik maandagavond rond 20.30uur weer thuis ben.
Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Hoi Annette

Wat een leuke tijd heb je gehad...fijn hoor!!
En wat een hoop mooie creaties staan er weer te pronken!!

Antoinette zei

hoi annette

wat heb je weer leuke dingen gemaakt .

groetjes antoinette

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Annette,

Dat heb je weer leuk gemaakt hoor!

Liefs Ida

Marley zei

Hoi Annette,
Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad, je hebt ook mooie creaties neergezet! Groetjes Marley

Wil zei

leuk en wat een gave card is deze zeg

Related Posts with Thumbnails