CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 22 maart 2010

Copic certificaat















Hallo allemaal,

Vanmorgen was ik om 8.00uur in Meppel om Els op te halen om door te rijden naar Apeldoorn waar wij vandaag de Copic winkelierstraining zouden krijgen. Wij waren er natuurlijk te vroeg, dus wij hebben eerst een bakkie koffie gedronken in het restaurant. Om 9.45uur kwam Agitte ons ophalen. Zij waren er klaar voor. Nou, wij gisteren al hoor. Haha. ;-)
In de zaal stonden 3 tafels waar wij een plaatsje konden zoeken. Diny heette, ook namens Nicole en Agitte, iedereen welkom en vertelde hoe de dagindeling was. Eerst wat theorie en dan kleuren maar. ;-)















Tussendoor mochten wij koffie, thee of wat fris pakken.










Er lagen ook koekjes, maar ook chocola. Hmmm.
Na een heerlijk warm en koud buffet, zijn wij in drie groepen gesplitst. Onze tafel begon bij Diny. Wij gingen aan de gang met de Blender en werden wij heerlijk gemaakt door haar mooie technieken boek. Voor wie mij kent, weet dat ik hier helemaal fan van ben. Dus mijn technieken boek komt er ook nog wel. Maar eerst nog veel oefenen. 

















Daarna was het tijd om je spullen te pakken en naar de tafel van Agitte te gaan. Daar gingen wij aan de gang met de airbrush, sheets, Copic Wide, de navullers, stempels etc. Heerlijk knoeien. Vooral aan deze tafel kreeg ik veel inspiratie voor mijn workshops of gewoon voor het kaarten maken.










Na deze workshop was de workshop van Nicole aan de beurt. Zij vertelde ons eerst hoe wij konden werken met de airbrush en de Spellbinders, maar ook met embossingmallen en de wolkjestechniek. Bij Nicole heb ik geen foto gemaakt, want wij waren hier zo druk bezig. Nicole gaf ons tips om goed te kunnen bepalen hoe wij konden zien waar de zon vandaan kwam en waar dus de schaduwen waren. Hier heb ik altijd ruzie mee, maar je kan nu zeggen dat ik de zon gezien heb. ;-) Ik snap het nu namelijk. Eindelijk, want met de schildertrainingen had ik ook altijd ruzie. Toen was het 16.45uur en iedereen begon langzaam op te ruimen.










Iedereen kreeg van Diny hun certificaat voor het volgen van deze dag. Hier dus het bewijs van Els en van mij zelf.


Wat hebben wij vandaag een leerzame en gezellige dag gehad. Diny, Nicole en Agitte nogmaals bedankt voor deze dag. Jullie weten vast wel wat ik nu veel ga doen? Juist ja, lekker kleuren.

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

Marlieke zei

Wat zal ik eens zeggen...?! Klinkt als gezellig, leerzaam en zinvol! Leuk dat je ons een impressie hebt gegeven van de dag!

Diny Sprakel zei

Hallo Annette, bedankt voor dit leuke verslag van de dag. Fijn dat je er zoveel van opgestoken hebt. Ik heb ook weer genoten, was moe en voldaan toen ik thuis kwam. Ben de hele avond met mijn mail bezig geweest. Nu nog even blogjes kijken en dan... hetzelfde als jij gaat doen. Wij zijn echte nachtuilen, die ook de zon gezien hebben vandaag. Ik moet nu nog even kleuren om mijn hersenactiviteit op peil te houden.
Ook mijn techniekenboekje is nog neit klaar.
Voor jouw klanten is het fijn dat je nu nog meer informatie kunt geven dan je al deed.
Jij en Els bedankt.

groet Diny

m@deliefjuh zei

oh dat klinkt echt helemaal gaaf! ja... een jaloerse martine hier :P

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

haha zie ik mezelf eens langs komen op een foto op jouw blog:-)
jij ook nog gefeliciteerd met je certificaat!
groetjes miranda

anja zei

hoi Annette super hoor,voor jou en Els de felicitatie's gr anja

Related Posts with Thumbnails