CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 5 maart 2010

Cricut Cake


















Hallo allemaal,

Enkele weken gaf ik aan op mijn Cricut groepen dat er een nieuwe Cricut was gelanceerd op de CHA beurs in Amerika. Een rode Cricut die levenmiddelen snijdt. Tijdens mijn demo op de knallende Kars dagen heb ik natuurlijk Kars gepolst of deze ook in Europa leverbaar is? Tijdens die demo werd namelijk die vraag ook gesteld door verschillende winkeliers. Nou, vandaag mag ik jullie vertellen dat er zeker Europese Cricut Cake machines worden gemaakt. Ze worden ongeveer half mei verwacht in NL. Dus thuisbakkers onder ons jullie kunnen je hart straks ophalen.
Ook heb ik al NL info ontvangen. Wil je deze hebben, mail mij dan op info@annettescreafarm.com en zet er Cricut Cake bij. Het is namelijk een pdf bestand van 4 kantjes.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails