CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 3 maart 2010

Dat heb ik weer hoor!

Hallo allemaal,

Ieder kwartaal moet ik naar de huisarts voor een controle van mijn suiker, omdat ik diabeet ben. Dan wordt de bloeddruk opgemeten en alle andere kwaaltjes worden dan even doorgesproken. De rest wat dus eigenlijk niet met mijn suiker te maken heeft kan ik dan ook voorleggen. Een soort algemene keuring, zeg maar. ;-) Nou, hebben jullie even? ;-)
Zoals jullie weten heb ik de laatste tijd weer erg veel hoofdpijn wat al gauw migraine wordt, blijk ik voorhoofd- en bijholtontsteking te hebben. En deze druk geeft meer last op mijn hoofd. Dus daar heb ik nu medicijnen voor gekregen. Toen vertelde ik dat ik weer last had van mijn rechterarm op de hoogte van mijn elleboog. Waar ik al bang voor was is dus nu bevestigd. Ja hoor, mijn tennisarm is weer terug. Eerst weer met zalf en massage en anders naar de fysio. En ik mag minder doen en zeker niet zwaar tillen. Dan gaan mijn bellen weer rinkelen, want wie moet dan de emmers melk tillen voor de kalfjes? En zo zijn er meer dingen. Ik weet wel dat dit weer tekens zijn dat ik het wat rustiger aan moet doen, maar dat valt geestelijk niet mee als dat in je aard zit. Maar goed, hier slaan wij ons ook wel weer doorheen. Dus lieve blogvolgers, als jullie minder kaartjes en andere knutsel dingen zien, dan weten jullie dat ik toch vaker naar mijn lichaam luister. Haha, misschien dat ik af en toe toch er naar luister. Wie weet?

Groetjes van Annette

12 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

nou! dat is niet zo prettig. doe maar rustig aan.. vond het inderdaad wat rustig. maar goed. we hebben allemaal wel eens wat. maar dit is wel even serieus! en luister eerst maar eens even naar je lichaam

groetjes martine

Anneke zei

Wat vervelend!! Ik snap u moeilijkheden, wij hebben thuis ook een boerderij en dan zijn gezondheidkwaaltjes zo lastig. Ik wens u heel veel sterkte!!

Groetjes Anneke

De Creakeet van Peet zei

het is moeilijk om naar je lichaam te luisteren als dat niet in het aard van het beestje zit, meestal is het van...komt wel goed tot... Veel sterkte en doe het henig an...kaartjes en creaties lopen niet weg en de gezondheid gaat voor. Liefs Peet

Jolanda Meursen zei

Sterkte Annette! Ik weet hoe het voelt...ik luister ook nog steeds niet! Jammer dat je het dan weer moet bezuren en je niemand de schuld kan geven! Lol!

Groetjes en heel veel sterkte,
Jolanda Meursen

Annemarie zei

Hoi Annette,

Wat vervelend allemaal!!
Hopelijk ben gaat het snel over.
En kan je weer lekker je gang gaan.

Groetjes,

RosesMarijke zei

Sterkte hoor Annette....!!

Annette zei

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Inderdaad weet ik het ook wel, maar het valt niet mee als bezige bij. Het lijkt dan meer op een straf. Maar goed, ik ben geen 18 meer en dan kom je wel vaker wat gebreken tegen bij je zelf. Vanavond voer ik de kalfjes gewoon met mijn andere arm. Ik hoop alleen niet dat dan mijn linkerarm ook begint. ;-(

Lieve groetjes van Annette

scraphobby zei

Hallo Annette ik wens je beterschap en luister naar je lichaam anders kom je je zelf tegen.ik wens je sterke en geduld.
lieve groetjes Marian

Marlieke zei

haha, je gaat de kalfjes gewoon voeren met je andere arm...ja hoor ;-). Annette: ik wens je heel veel sterkte en doe maar wat je moet doen.....

chantal zei

Dat is niet zo leuk. En een tennis elleboog is zeer pijnlijk. Rusten is de enige oplossing! Kan wel begrijpen dat je op een boerdeij niet even kan rusten. Maar wanneer je wil genezen denk ik dat er niets anders opzit.
Veel beterschap Chantal

Els zei

ERg lastig zo'n tennisarm en zeker als je daar de zware emmers mee moet tillen.
Rustig aan dan maar en beterschap.

Groeten. Els

Bea zei

Hallo Annette,
Heb je al eens geinformeerd of er bij jullie in de omgeving ergens een e.s.w.t.(electro shokwave terapie) gegeven word? helpt goed heb het ook gehad,Hier bij ons word het wel gedaan, voor vragen kun je me mailen bjwagenvoort@msn.com
groetjes bea.

Related Posts with Thumbnails