CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 25 maart 2010

De kalender uitdaging




















Hallo allemaal,

De paasuitdaging is bijna ten einde. En de nieuwe heb ik inmiddels bekend gemaakt, maar er zijn nog wat onduidelijkheden. Daarom nogmaals een uitleg. Voor deze uitdaging heb ik een kalender ontworpen die jullie verplicht zijn om te verwerken in een kaart of wat dan ook. Aan jou de keus, maar gebruik wel deze kalender. Lijkt je dit wat? Dan kan je mij een mail sturen om je favoriete maand te vragen die ik beschikbaar stel. Wil je meerdere maanden of gelijk een heel jaar, dan verwijs ik je door naar Jolanda. De verdere verkoop heb ik bij haar neer gelegd. Zoals jullie weten werken wij wel vaker samen. Nu dus eens andersom. ;-)










De kaart voor mijn broer die deze week 50 is geworden kennen jullie al, maar de kalender is vers van de pers. Die heb ik vanmorgen gemaakt. Dit was ook weer een goed oefening voor mij, want na het behalen van mijn Copic certificaat moet ik blijven kleuren, want oefening baart kunst.












Ook ben ik gek op die mooie roosjes, maar ook de blad pons van Martha Stewart. Hierbij dus van dichtbij.
Ik wilde iedereen nog hartelijk bedanken die mij heeft gefeliciteerd met het behalen van mijn Copic certificaat.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

super! ja die kalender zag ik al bij jolanda! nou dat word weer een leuke challenge! en je certificaat super zeg! erg mooi gekleurd :)

groetjes martine

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuke uitdaging zeg!

Groetjes Ida

Annette zei

Dank je, Martine.

Groetjes van Annete

Related Posts with Thumbnails