CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 15 maart 2010

De paasuitdaging

Hallo allemaal,

De aanvraag naar de Digistamp van Jolanda is in vollegang. Er zijn zelfs al wat kunstwerken binnengekomen. Even een kleine opmerking voor de mensen die nog de Digistamp willen aanvragen. Zet als onderwerp "digistamp Jolanda" bij, want anders valt het niet op tussen mijn andere 200 tot 300 mailtjes die ik op een dag ontvang en zet je er niks bij, dan gooit mijn pc hem er gelijk uit. Hij is namelijk super beveiligd inverband met mijn webwinkel. Dus heb je een aanvraag gedaan voor de Digistamp en heb je niks bij het onderwerp gezet of gewoon nog geen reactie van mij gehad? Wil je hem dan nogmaals opsturen! Hierbij enkele voorbeelden gemaakt door mijn Design team.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

RosesMarijke zei

Wat een mooie creaties allemaal!!

Related Posts with Thumbnails