CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 25 maart 2010

Design team member bij Cards etc. Shop












Hallo allemaal,

Zoals jullie wel weten werk ik al een poosje samen met Jolanda van Cards etc. Shop. Vooral met de uitdagingen met digistamps. Nu kreeg ik vanmiddag een mailtje van Jolanda of ik er voor voelde om in haar Design team te komen? Wie .... ik? Natuurlijk heb ik haar direct gemailt dat ik het erg leuk vind, maar of ik wel goed genoeg voor haar team ben? Zij vind het een eer als ik er in wil komen en ik dus dat zij mij gevraagt heeft. Samen vinden wij het nu dus een eer. Hahaha. Wij hebben nu dus beiden "ja" gezegt en ik ga er voor. Haar digi's vond ik toch al super om in te kleuren en nu wordt het alleen maar erger. Sorry hoor, Jolanda, maar dat vindt je vast niet erg? ;-) Dus blogvolgers, ik ga jullie regelmatig vervelen met kaartjes etc. waar de digi stamp van Jolanda op gebruikt is en het materiaal van Kars en JEJE.

Groetjes van Annette

8 opmerkingen :

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw geweldig nieuws zeg!
Veel plezier.

Liefs Ida

chantal zei

Proficiat,altijd leuk designer in een team zijn.
liefs Chantal

Marlieke zei

Hee wat leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan!

m@deliefjuh zei

gezellig annette dan zijn we collega's :D:D das leuk :)

yvonne zei

Hoi annette

Wat leuk dat je er bij komt,ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.

Groetjes yvonne

Annette zei

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties hier. Ik vind het zeker leuk om ook in het design team te zitten. En inderdaad Martine, je bent nu mijn collega.

Groetjes van Annette

yvonne zei

hallo Collega Annette:)
welkom bij de cards-etc-shop-digi-club
groetjes nonna

Jolanda Meursen zei

Hoi Annette,
Ik ben supertrots dat je in mijn team zit!Heerlijk zo'n enthousiasteling erbij!
Groetjes,
Jolanda
Cards etc. Shop

Related Posts with Thumbnails