CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 30 maart 2010

Gypsy en zijn mogelijkheden


















Hallo allemaal,

Maandag is Erica bij mij geweest. Zij is mijn Cricut designer. Zij heeft de Cricut Expression en de Gypsy. Eerst heb ik haar meer algemene dingen verteld over de Gypsy en laten zien wat de nodige knoppen betekenen en natuurlijk iets gemaakt en dit gesneden. Ik had zelf een probleempje waar ik niet uit kwam. Wij kwamen er niet achter en ik heb toen Kars gebeld. Ik zou voor hun wat testjes doen en dan eventueel wat bestanden door mailen. Zij zouden dan contact opnemen met Provocraft. Wij natuurlijk aan de gang. Ik vind het persoonlijk altijd erg fustrerend als iets niet gaat of wil. Maar de aanhouder wint, want door een opmerking van Erica, zag ik opeens het licht en wist wat ik nu fout deed. Ik gelijk weer naar Kars bellen. Hebben wat afgelachen, maar ik ben er toch achter gekomen wat ik fout deed. Nou, dit vergeet ik niet meer hoor. Haha. Ik heb gisteravond gelijk weer een filmpje opgenomen en is nu aan het uploaden op You Tube. Filmpje 2 gaat er straks achter aan. Ja, ik heb helemaal de smaak te pakken nu. In het NL handboek voor de Gypsy zal nu iets aangepast worden, omdat het dus daar niet duidelijk genoeg in staat.
De kaart die je hier boven ziet staan, is een ontwerp gemaakt met de Gypsy.



















Ja, ook de kaart is gesneden met de Cricut. Ik heb hier ook gewerkt met de stiften van de Cricut en natuurlijk met mijn Copics. Ik overleg nog even met Kars hoe wij dit gaan samenvoegen.
Ik ben nu druk bezig om bepaalde bestandjes van Jolanda om te zetten in een Gypsy bestand, maar eerst moet ik vanavond de boekhouding doen. Bah, maar goed moet ook gebeuren.

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

oh das wel heel leuk zo! ben benieuwd!

RosesMarijke zei

Wat fijn dat je er uit bent gekomen Annette!!

En wat een mooie kaart!!

Christa zei

mooi zeg super gedaan groetjes christa

Annette zei

Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails