CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 19 maart 2010

Nieuwe uitdaging















Hallo allemaal,

Ik heb vanavond een verjaardagskaart gemaakt voor mijn broer. Hij wordt namelijk 50 volgende week. Met de cartridge Platin Schoolbook heb ik de cijfers 50 uitgesneden op size 7cm en toen door de Cuttlebug gehaald. Met Distress inkt heb ik het wat dieper van kleur gemaakt. Het papier wat ik gebruikt heb is van mijn favoriete merk Basic Grey. Het kalendertje heb ik zelf gemaakt in Word. Uitgeprint op DCP papier en dan gekleurd met inkt en dan gemat.

Dit wordt gelijk de nieuwe uitdaging. Vraag bij Annette's Creafarm de digi kalender stamp aan van je favoriete maand en verwerk hem op een kaart. Je kunt de foto weer mailen naar info@annettescreafarm.com maar wel voor 15 April. De winnaar ontvangt weer van mij een mini scrappakket. Dus doe je best. De paasuitdaging met de Digi stamp van Jolanda loopt nog tot eind van deze maand. Er zijn al vele mooie dingen binnengekomen.

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

Jennie's Paper and Paint Creations zei

HAllo Annette,

Erg leuk geworden. Leuke kaart zo met dat kalendertje erbij.

gr. Jennie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw dat is inderdaad wel een leuk idee!

Liefs Ida

Unknown zei

Leuke kaart
Ik ga de digistamp ook bij je aanvragen ...en even kijken naar de andere inzendingen van de paasuitdaging
Vast een fijn weekend voor jou
Groeten Sophia

heidy zei

jee wat een gave uitdaging heb je bedacht.

ik doe mee!!!
Groetjes Heidy

Els zei

Erg mooie kaart en leuk gedaan met die kalender erbij.
Je broer zal hem zeker mooi vinden.

Groetjes van Els

Related Posts with Thumbnails