CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 22 maart 2010

Nu zelf op producttraining.

















Hallo allemaal,

De loge's zijn vanmiddag weer naar huis gegaan. Het was weer gezellig, maar vanavond moest ik weer even in actie komen. Morgen heb ik namelijk de hele dag producttraining van ColArt NL. Jullie hebben op de site van Diny Sprakel en Nicole kunnen lezen dat zij de certificaat training verzorgen voor de winkeliers. Hierna zijn jullie aan de beurt. ;-) Morgen is dus regio Noord aan de beurt. Van mijn Designers gaat Els mee en staat weer in Meppel klaar om met mij mee te rijden naar Apeldoorn. Mijn tas heb ik net gepakt en heb vanavond nog even gauw dit aantekenboek gemaakt. Met mijn lievelings merk scrappapier Basic Grey en met op de kaft één van mijn eerste Copic kaarten. Ik had namelijk geen puf meer om een nieuwe in te kleuren. Ik hoop morgen een hoop te leren en wie weet haal ik dan deze er af en plak er een nieuwe op? Omdat ik morgen dus de hele dag weg ben, kan ik dus geen pakketten wegbrengen. Dus ik hoop dat je nog even geduld hebt. Dinsdag verwacht ik een bestelling van de groothandel en dan kunnen er meer pakketten weggebracht worden. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben?
Ik duik nu gauw mijn bed in en jullie horen het wel hoe het morgen geweest is?

Groetjes van Annette

1 opmerking :

m@deliefjuh zei

oh ik ben jaloers hoor! SUPER!! heel veel plezier!

Related Posts with Thumbnails