CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 13 maart 2010

Producttraining voor mijn vaste designers.















Hallo allemaal,

Vandaag van 10.00 - 16.00uur had ik voor mijn vaste designers een producttraining. Voor deze dag had Els een workshop voorbereid van wat zij geleerd heeft bij Tim Holtz op de KKD. Ik had ook een kleine workshop voorbereid. Vanaf 9.30uur kwam iedereen binnen druppelen. Een bakje koffie met wat lekkers erbij, wat Korrie had meegenomen, even bijkletsen en toen werden wij aan het werk gezet door Els. Els had alles netjes voorbereid en in zakjes gedaan. Zag er keurig uit hoor Els. Iedere tag had weer zijn eigen techniek.
Op de foto kun je mijn "kunstwerken" zien.


















Ik heb gewerkt met bruin en paars. Voor deze dag had ik verschillende kleuren Distressinkt gekocht, de keus moesten zij natuurlijk zelf maken. Zo heeft ieder van ons z'n eigen kleurenstelling uitgezocht.
Mijn team heeft vandaag met vele nieuwe producten gewerkt, tenminste voor sommige dan. ;-)
Ook had ik weer eens mijn Hotfix uit de kast gehaald. Blijft leuk al die steentjes.
Tussen de middag even ons broodje op eten en ik had soep gemaakt wat er altijd wel ingaat. Na het eten gelijk weer aan de gang, want Els d'r workshop was nog niet klaar.












Hierna was mijn workshop aan de beurt. Ik had namelijk een mini boekje gemaakt waar hoesjes inzaten om je tags in te doen. Hiervoor gebruikten wij mijn ScorPal die in cm is. Erg handig. Ook mijn Bind-it-all blijft een makkelijk apparaat als je boekjes wilt maken. Om 15.50uur was iedereen klaar en kon ik alles op foto zetten. De dames wilden nog even shoppen, een bakkie koffie drinken, voordat zij in de auto stappen met een chocolade eitje voor onderweg. ;-) Het was weer een gezellige en leerzame middag. Els, nogmaals bedankt voor je leuke workshop. Dit was mijn vierde workshop deze week en ik ga vanavond lekker in mijn bubbelbad liggen. Even tijd voor ontspanning. Fijn weekend allemaal.

Groetjes van Annette

7 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

dat klinkt als een reuze gezellige dag!

Adrina zei

Ziet er leuk uit!!

Marlieke zei

WOW ziet me er dat even mooi uit!

Christa zei

super mooi lijkt net op brons mooi hoor groetjes christa

Jeanet van der Lee zei

Wat een mooie dingen zijn er weer uit gekomen zeg!

heidy zei

jee mooi hoor allemaal lijkt me reuze gezellig als ik dit zo lees.

Heidy

SCRAP TALK zei

Hoy Annette,
Zo een dagje wil ik ook eens meemaken! Supergezellig en vooral fijn om iets te leren! Spijtig genoeg gebeuren er hier in België zo geen workshops. Ik vind die tags heel mooi en wou dat ik die techniek ook kende.
Fijne zondag!
xxx
C.arine.

Related Posts with Thumbnails