CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 28 maart 2010

Rondje Nederland en Duitsland
















Hallo allemaal,










Vanmorgen was het alweer 7.00uur toen ik de parkeerplaats op reed van de Mc. in Meppel om Els op te halen. Vandaag hadden wij een zeer lange rit voor de boeg. Ik was namelijk door Ancella uitgenodigd om bij haar de basistechnieken workshop van de Cricut Expression te komen geven.













Zij heeft de winkel CreaDivérs in Hoensbroek (zuid Limburg) Els en ik waren zo aan het kletsen dat wij opeens in Duitsland reden. Hahaha, nee, hoor wij reden niet verkeerd. Om 9.20uur waren wij aangekomen bij het buurthuis waar ik deze workshop zou geven. De tafels klaar zetten. Alle Cricut machines aansluiten en natuurlijk hard aan de gang. Om 13.00uur kregen wij een heerlijke lunch. Er lagen verschillende broodjes, vleeswaren etc. op tafel. Sommige hadden even een nicotine stoot nodig en dan weer aan de gang, want de map moest af. Alle knoppen zijn aan bod geweest. Af en toe hadden sommige Cricut machines wat technische probemen, maar die waren zo verholpen.









 












Nee, ik hoefde niet in paniek Kars te bellen. ;-) Juist wij hebben even een thee/koffie pauze ingelast. Hahaha. Voor wie bij mij de basisworkshop heeft gevolgd weet wat ik hiermee bedoel. ;-)










Natuurlijk had ik ook mijn Gypsy meegenomen. In de pauze even wat laten zien van dit geweldig hebbeding.









Al gauw kwamen er meer dames kijken. Even wat laten zien en toen weer met onze Cricut aan de gang.









Om 17.45uur had ook iedereen het mini examen gedaan en iedereen was geslaagd. Ik bedankte Ancella voor haar gastvrijheid en gaf haar mijn I love my Cricut Expression tas als dank voor het organiseren van deze workshop. Iedereen kreeg z'n certifcaat en een tasje met daarin wat leuke dingen, zoals een beker met mijn logo erop. Iedereen hielp met opruimen en om 18.20uur trokken wij de deur achter ons dicht om weer huiswaarts te gaan. Els en ik hebben onderweg nog gegeten en ik was om 22.05uur weer thuis. Moe, maar voldoen, want ik vind het heerlijk om over de Cricut te mogen praten.
Vandaag hebben wij weer veel van Nederland en Duitsland gezien. Overijssel, Drenthe, Gelderland, Noord Brabant, Duitsland en Limburg en weer terug. Dames, als jullie dit lezen, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en gezelligheid vandaag en als jullie wat te vragen hebben over de Cricut of je wilt toch hier een weekend komen helpen op de boerderij, dan weet je mij te vinden.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Ancella zei

Hoi Annette en Els,

Ten eerste wil ik jullie nogmaals hartelijk danken dat jullie de moeite hebben genomen om een kruistocht te ondernemen naar bijna het zuidelijkste puntje van Nederland.

Ik heb heel veel gehad aan jouw workshop, vooral de informatie die je vertelde was al goud waard!
De goodies waren een hartstikke leuke verassing en je raadt nooit waar ik nu mijn eerste kopje thee van de dag uit drink.... Precies!!!

Ik denk dat we allemaal ons speelgoed wat meer gaan gebruiken en dat hij een wat centralere plaats krijgt om hem direct te kunnen laten werken.

Els nog bedankt voor je hand- en spandiensten.

Gezien de reacties die ik al gekregen heb, is iedereen vol enthousiast over de cursus en hebben ze een hele gezellige dag gehad.

Nogmaals hartstikke bedankt, en jullie zijn altijd weer van harte welkom in 'Gebrook'.


Groetjes Ancella

Anoniem zei

Mooi gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Hoe heb je dit gemaakt?
Ik heb annettescreafarm.blogspot.com gevonden via Google.

Groetjes,
Debby uit Haarlem

Related Posts with Thumbnails