CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 26 maart 2010

Weer even gekleurd.




















Hallo allemaal,

Gisteravond weer even gekleurd. Wat is dat toch een heerlijke ontspanning. Van Jolanda heb ik het bovenstaand setje ontvangen. Het voordeel van digi stamps is dat je het formaat zelf kan aanpassen. Deze afdruk heb ik dus opgebouwd in 3d. Alles heb ik zo vergroot dat het precies op elkaar past. Je krijgt dan diepte wat een heel leuk effect geeft. Het scrappapier wat ik gebruikt heb komt uit het blok van Marianne Design Spring time. Wat wit was heb ik met mijn Copic geel gemaakt, zodat het weer prima bij mijn digi stamp past. De kleuren die ik gebruikt hebt zijn: Y15, Y17, B93, B97, YG23 en YG67. Voor de rest strasstenen en glitterlijm van Ranger.
In het echt zijn de kleuren mooier hoor.

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

Els zei

Wauw Annette, dat ziet er weer gaaf uit hoor. Mooie vrolijke kleuren gebruikt.

Groetjes van Els

RosesMarijke zei

Heel mooi gedaan Annette!!

chantal zei

Prachtige kaart! Ik vind dir 3 D prachtig uitgewerkt.
Liefs Chantal

Unknown zei

leuk dat je zoveel plezier in het kleuren hebt .
Kan je je even heerlijk ontspannen he
Ik ben met de paasuitdaging begonnen...alleen nog niet af ...Kleinzoon kwam spelen met de Wii :-)
Voor jou een fijn weekend
Groetjes Sophia

m@deliefjuh zei

mooi hoor! prachtig gemaakt :)

Related Posts with Thumbnails