CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 24 mei 2010

Ben weer thuis















Hallo allemaal,

Helaas is het niet gelukt om mijn blog bij te houden op ons vakantie adres. Wij zaten tussen de bergen dus er was geen ontvangst. Wel balen natuurlijk voor iemand die zeker wel 20x per dag de mail nakijkt. Maar goed. Vanmiddag zijn wij weer thuis gekomen en ik heb maar ;-) 1386 mailtjes ontvangen. Pff, wat veel. Ik ga mijn best doen om deze mailtjes snel door te werken. Helaas lukt dit niet binnen 24 uur, maar ik ga mijn best doen. Mocht je een belangrijk mailtje hebben gestuurd en nog niks van mij vernomen hebben na twee dagen, mail mij dan even opnieuw, want door dit aantal kan ik weleens wat over het hoofd zien.
Vanaf morgen gaat de nieuwe uitdaging de lucht in van de nieuwe designers. Om en om zullen zij een nieuwe uitdaging aan jullie voorleggen. Later dus meer. Ik ga nu nog even van mijn avond genieten, wassen draaien etc. en dan vanaf morgen er weer tegen aan.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Els zei

Leuk Annette dat je weer thuis bent en wat waren jullie in een romantisch dorpje. Leuke foto.

Groetjes Els

RosesMarijke zei

Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad Annette!!

xxMarijke

Related Posts with Thumbnails