CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 8 mei 2010

De nieuwe gast designer is ......................










Hallo allemaal,

Vandaag zou ik de nieuwe gast designer bekend maken. Maar eerst wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor hun inbreng. Fijn om jullie via de mail ook beter te leren kennen. Helaas moet ik een keus maken, die heel erg moeilijk was. De inzenders kregen van mij een opdracht, omdat ik er nog niet uit was. Het werd er niet makkelijker door. Pff. Wat maken jullie mooie dingen. Ik zal jullie niet langer in spanning houden. De nieuwe gast designer voor de maanden mei, juni, juli en augustus wordt.....................

Cheryl 


Cheryl, gefeliciteerd en welkom in mijn design team. Zoals beloofd wordt jouw workshop de nieuwe uitdaging. Wij zetten samen nog even de puntjes op de "i" in de werkbeschrijving, voordat iedereen deze kan aanvragen bij info@annettescreafarm.com
Hij is super leuk, maar nog even geduld.

Mijn tweede gast designer voor je maanden mei, juni, juli en augustus wordt.....................

Maranda

Maranda, gefeliciteerd en ook jij welkom in mijn design team. Jouw workshop wordt de uitdaging van de maand juni. Ook wij gaan nog even wat puntjes op de "i" zetten.

Voor de andere dames, bedankt voor jullie inzendingen, maar ik zou jullie zeker aanraden om in augustus weer mee te doen, want vanaf september heb ik weer gast designers nodig. Bedankt voor jullie inzet.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

Marley zei

Gefeliciteerd dames.. ben benieuwd naar de creaties! en in het DT-team van Annette is natuurlijk helemaal geweldig hihi! xmarley

Christa zei

gefeliciteerd meiden veel plezier met jullie gast dt schap groetjes christa

m@deliefjuh zei

geweldig meiden! super!

Related Posts with Thumbnails