CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 6 mei 2010

De pakketten gaan morgen de deur uit.









Hallo allemaal,

Vandaag stond ik op met hoofdpijn. Niet echt lekker dus. Ook ben ik de hele dag wat duizelig. Vandaag dus maar thuis gebleven ook, omdat ik genoeg pakketten had klaar te maken wat morgen op de post gaat. Ook liggen de pakketten klaar voor de abonnees die lid zijn van de "Scrappen is Fun" en de "Kaarten maken is Fun" pakketten. Hier gaan altijd de nieuwste producten in die ik deze week en vandaag binnen heb gekregen. Er is weer veel nieuws. Het staat nog niet eens in de webwinkel.
Tussen de pakketten door krijgt Bea (het lammetje) nog de fles en beantwoordt ik mijn mail.
De loge's zijn gistermiddag weer naar huis gegaan en Els kwam gisteren nog even langs met haar kleindochter. Natuurlijk hebben wij nog wat geknutseld en gesneden met de Cricut. Els zal het wel op haar Blog plaatsen.
Ja, wij hebben eigenlijk altijd wel aanloop, maar in de vakantie's vaak ook loge's. Mijn familie woont immers in het westen van Nederland en komt niet zo gauw een dagje op en neer. De kaart die ik geplaatst heb is een vlugklaar kaart. Gewoon simpel en zit nu in het doosje voor mijn vader. Kan hij ze versturen.
Ik ga nu de kalfjes voeren en Bea nog de fles geven.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

chantal zei

Ja hoofdpijn kan je lelijk parten spelen. Ook zal het druk zijn met het lammetje dagelijks de fles te moeten geven. Hoelang moet je dit eigenlijk doen? liefs Chantal

Related Posts with Thumbnails