CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 13 mei 2010

Een nieuwe Cricut gast designer










Hallo allemaal,

Mijn team van gast designers is weer voor de komende 4 maanden gevuld. Vandaag heb ik Chantal gekozen als mijn nieuwe Cricut gast designer. Chantal, nogmaals welkom en fijn dat je mijn Cricut gast designer wilt zijn voor de komende 4 maanden. Wij zullen de komende tijd veel van je werk gaan bewonderen. Je map op mijn website is al aangemaakt. Je moet hem nu alleen nog maar vullen, maar dat zal wel lukken als ik je Blog zo zie.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Anneke zei

Gefeliciteerd Chantal!
Groetjes Anneke

chantal zei

Annette,
Ik voel me zeer vereerd dat ik de komende maanden je gast designer mag zijn.
Liefs Chantal

Related Posts with Thumbnails