CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 10 mei 2010

Ons Copic basisboekje

Hallo allemaal,


Vandaag hebben Els en ik ons basisboekje voor de Copic gemaakt. Zoals jullie weten hebben wij de Copic certificaat ontvangen. Ik had aan Diny Sprakel al toestemming gevraagd of ik toch enkele dingen die ik op die dag geleerd had aan mijn vaste designers mocht doorgeven. Als ik mij aan enkele afspraken hield was het geen punt. Op de voorkant heb ik gebruik gemaakt van de bloem van Jolanda. Het boekje heb ik ontworpen met de Gypsy en gesneden met de Cricut. De letters COPIC zitten dus vast aan de voorkant en heb ik nogmaals gesneden uit een andere kleur. De kleuren zijn paars en lila, maar helaas komen de kleuren niet zo mooi over als ze in werkelijkheid zijn. Verder hadden wij op die Copic dag een site doorgekregen waar het Copic journaal opstond. Zeker een aanrader. Wij hebben deze bestanden gedownload en verwerkt in het Copic basisboekje. Ook al heb ik alle Ciao kleuren en al heel wat Sketch markers toch blijk ik vele belangrijke kleuren nog niet te hebben. Dat wordt dus weer hard sparen.
Verder hebben wij wat algemene dingen verwerkt in het boekje. Het kleuren van haren, gezicht etc. Maar dat verklappen wij nog niet, want mijn vaste designers komen in juni dit boekje maken.


Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

Marlieke zei

Oh helemaal leuk ziet dit er uit en klinkt dit zeg! Ik heb ook vaak problemen met het fotograferen van paarse werkstukken (en ook met turquoise) en zelf irriteer ik me daar dan mateloos aan. Toch vind ik het op jouw foto niet storend; komt waarschijnlijk omdat ik de echte kleuren niet ken. Maar...helemaal leuk dit boekje!!

m@deliefjuh zei

oh dat ziet er erg leuk uit!

Creagea zei

Dat is een heel mooi boekje en lijkt mij ook heel handig.
Liefs Gea

Related Posts with Thumbnails