CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 24 juni 2010

Nieuwe digi stamp van Jolanda


















Hallo allemaal,

Voor alle geslaagden onder ons heeft Jolanda een digi stamp gemaakt. Ik heb natuurlijk gelijk een voorbeeld gemaakt. De appel en de boeken heb ik gesneden met de Cricut uit DCP papier en ingekleurd met mijn Copics. De liniaal, potlood etc. komen uit een oud scrappakket. Ik heb maar de naam van mijn man Henk gebruikt voor op de schooltas, kon niet zo gauw een ander bedenken. ;-)

Groetjes van Annette


4 opmerkingen :

Aleida zei

Dan ben jij ook "geslaagd", net als hij! Leuk kaartje! Was Henk er blij mee?
groetjes,

chantal zei

prachtige didgi stamp. Mooie kaart. Ik kan bijna niet wachten om terug te beginnen met zoveel mooie digistamps erbij.
liefs Chantal

RosesMarijke zei

Ik vind het een heel leuk kaartje!!

Wendy ten Hove zei

Wat is hij leuk!! Erg grappig ook met die embellishments er bij, die passen super en maken het kaartje helemaal af! Leuk!

Groetjes,
Wendy

Related Posts with Thumbnails