CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 3 juli 2010

Voorbeelden gemaakt voor de Nieuwe uitdagingen.























Hallo allemaal,

Voor de nieuwe uitdagingen ben ik al aan de gang geweest. De workshop van Maranda had ik al eerder klaar, maar voor de workshop van Chantal ben ik vandaag begonnen. Els was rond 10.00uur hier, zodat wij weer samen konden werken en elkaar tips konden geven als dit nodig was. En dat hebben wij elkaar gegeven hoor. Haha, tenslotte weten twee mensen meer dan één. Ook al was het erg warm, wij hebben toch wat kunnen maken. Gisteren heb ik mijn Cricut cartridges uitgebreid met 13 verschillende soorten. Wat letters, maar ook figuren. Ik kan mijn hart weer ophalen. Ik schaam mij wel een beetje hoor, want bij het tellen van mijn cartridges in mijn Gypsy blijk ik er nu 75 te hebben. Jeetje wat veel. Hoezo verslaafd aan mijn Cricut? Hahaha. De uitdaging van Chantal is om een kaart of iets anders te maken wat 90% gesneden is met de Cricut. Ook wilde ik weer eens iets maken voor JEJE, dus ik heb hun materiaal gebruikt. De "fijne vakantie" kaart heb ik ontworpen in de Gypsy en gesneden met de verschillende papiersoorten die JEJE in zijn assortiment heeft. Ook heb ik hun zand gebruikt nr. 15 om precies te zijn. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Ik vond hem wel geslaagd voor de uitdaging, want alleen de letters zijn niet gesneden door de Cricut de rest allemaal wel. De andere kaart voor JEJE is de ijslolly kaart. Wat gespeeld met mijn Gypsy om de juiste vormen te kunnen maken. IJslolly stokje er tussen en klaar. De letters, bloem en lint is natuurlijk niet van de Cricut de rest allemaal wel. Ik ben benieuwd wat jullie er van maken? Je kunt nog mee doen hoor met deze uitdaging! Morgen een dagje naar de familie voor een verjaardag en 's avonds zal ik een poging doen om de nieuwe super aanbieding online te zetten. Dames, bedankt voor het bestellen allemaal hoor. De ponsen vliegen de deur uit. Maar ik heb nog veel meer liggen dat voor fikse kortingen de deur uit mag. Dus houd dit blog in de gaten. Fijne avond allemaal.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

chantal zei

Wat mooi gedaan Annette,
De kaarten zijn prachtig, wat je allemaal met de cricut kan! Super! Ik kan dan van jou nog veel leren!

Marianne Schut zei

Hai Annette, wat een heerlijk zomerse kaartjes, vooral het ijsje vind ik helemaal leuk!! Groetjes Marianne

Sigrid zei

Wat een leuke kaarten Annette, vooral dat ijsje is erg leuk! Die mag ik vast wel een keertje namaken ;-)

Groetjes,
Sigrid.

Related Posts with Thumbnails