CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 5 augustus 2010

Even laten weten.

















Hallo allemaal,

Even laten weten hoe het met mij gaat. Mijn mailbox loopt iedere dag vol met mailtjes om te vragen hoe het met mij gaat en of ik al wat meer weet. Erg lief allemaal, dus om nu niet iedereen een apart antwoordt te geven doe ik het maar even zo. Inmiddels heeft het ziekenhuis in Zwolle mij gebeld en ik moet morgenochtend voor het gesprek naar Zwolle komen voor de nodige info en wanneer ze nu gaan beginnen met bestralen. Vanmiddag ook nog even met de huisarts contact gehad. Het plekje op zich begint mij steeds meer zeer te doen. Hij is weer wat groter geworden en bloed veel. Persoonlijk wil ik er maar zo snel mogelijk mee beginnen. Zijn wij er natuurlijk ook eerder van af en klaar mee, maar vooral omdat ik hem nu ook voel. Dit was eerst niet zo. Het is een wat zeurende pijn en als je hem aanraakt dan is het helemaal niet zo fijn meer. Maar goed daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Het is dus allemaal nog even spannend allemaal. Vanavond gaan wij eerst naar Woodstock in Steenwijkerwold. Vanavond is daar het boer'n feest. De Karre bestaat dit jaar 25 jaar en Karrespoor 20 jaar. Henk Kranendonk organiseert altijd dit Woodstock feest met tig vrijwilligers en is samen met zijn broer Marco eigenaar van De Karre. Vanavond treed Karrespoor weer op en wordt hun eerste boek uitgereikt. Het feest duurd t/m zaterdag. Iedere dag weer iets anders. Jong en oud uit de wijde omgeving komt hier naar toe. Het is vooral bekend van het "zwientje tikken" Is ook wel eens op het nieuws geweest. Ik zal proberen om vanavond foto's te maken.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Sanne zei

Hoi Annette.
We zijn net een half uurtje thuis en heb me weer even helemaal op de hoogte gelezen.
Je krijgt wel alles achter elkaar hoor als ik dat zo lees. Maar mooi dat je eventjes vakantie neemt/nam en jullie nog gewoon even weg konden.
Wij hebben het naar ons zin gehad in Frankrijk, en ik vertrek dinsdag weer naar Rodos.
Groetjes daar aan iedereen en nog even sterkte dan en hou me op de hoogte.
Liefs Sanne

Related Posts with Thumbnails