CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 16 september 2010

Een nieuwe uitdaging voor mij.

Hallo allemaal,

Recreatief Centrum Vaartjes in Oldemarkt is per 1 september overgenomen door Henk en Willeke. Zij hebben mij gevraagd of ik voor hun een website wil maken en wil bijhouden en mij vooral wil bezig houden met het schrijven van stukjes op internet, advertenties etc. Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken. ;-) Henk en Willeke kennen wij al jaren, vooral Henk, omdat hij de neef is van Henk. Ja, Henk en Henk zijn samen vernoemd naar de zelfde opa. Vele andere vrienden en bekenden helpen waar nodig is en zo heeft iedereen zijn eigen taak. De landelijke workshop dag van de Cricut had ik al gepland bij "Vaartjes" in Oldemarkt. De plaats en de datum blijft het zelfde, alleen de eigenaar is dus nu veranderd.

Ik ben dus begonnen aan de website www.recreatiefcentrumoldemarkt.com , maar hij is nog niet helemaal klaar. Dus nog even geduld. Ik zal hem af en toe online zetten om te kijken of alles wel goed werkt, maar alles staat er natuurlijk nog niet op.
Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie kwamen kijken en je opgeeft voor de nieuwsbrief. Zo mis je niks meer.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Els zei

Nou een leuke website Annette.
Veel succes.
groetjes van Els

Related Posts with Thumbnails