CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 8 september 2010

Nieuwe digi stamp van Jolanda


















Hallo allemaal,

Jolanda stuurde mij een mailtje met een nieuwe digi stamp erbij. Of ik hier eens iets mee wilde maken? Om eerlijk te zeggen heb ik niks met Halloween, maar een uitdaging is altijd leuk. Ik merk wel dat het kleuren mij op dit moment niet zo makkelijk afgaat. Maar goed, ik heb mijn best gedaan.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Basic Grey, De vorm van de digi stamp is een Spellbinder en de spinnen heb ik ontworpen in mijn gypsy en gesneden met de Cricut. Er is wel een Spider, maar deze cartridge heb ik niet. Dus dan is het heel makkelijk om deze op je tabblad 1 te zetten en dan op tabblad 2 de vormen er boven op te maken, zodat je het met andere vormen toch de juiste vorm krijgt. Om deze spin te krijgen heb ik dus een ovaal als lijfje en rechte stroken als poten. Alles aan elkaar plakken en snijden maar. Mocht je hem willen hebben? Stuur dan even een mailtje. Bij deze krijg je hem dus gratis van mij. Verder heb ik nog een Martha Stewart pons gebruikt.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

chantal zei

schitterend kaartje annette
erg leuk gedaan
liefs chantal

Jetty zei

ooooh gaaf Annette. Ik heb wel wat met Halloween en vind het persoonlijk erg jammer dat er in Nederland zo weinig aan gedaan wordt.

Aleida zei

Ondanks dat je niks met Halloween hebt, is het een leuk kaartje geworden. En je bent natuurlijk zeer bedreven in het bedienen van de Cricut!
groetjes,

Related Posts with Thumbnails