CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 11 oktober 2010

Card-etc.-challenge







































Hallo allemaal, 

Zoals jullie wel weten werk ik veel samen met Jolanda en zit ik ook in haar Design Team. Zij maakt voornamelijk digi stamps, maar ook cut files etc. Zo heeft zij vernieuwde blogs, waar je zeker even naar moet gaan kijken en als je volger wordt zou dat helemaal mooi zijn. De adressen zijn: cards-etc-challenge blog en  Card etc. nieuws. Klik er gewoon op en je zit er op. Daar kun je ook lezen dat zij nu een cutfile gratis weggeeft. Je kunt het ook ontvangen als een pdf bestand om het zelf met de hand te snijden of te knippen. Hier is mijn zelfgemaakt voorbeeld. Ik heb geen SCAL, dus ik heb hem gewoon geknipt met de hand. Gaat prima hoor. Op haar blog lees je hier meer over......... dus gewoon daar gaan kijken.

Groeten van Annette


4 opmerkingen :

Linda zei

schitterende kaart
gr linda

martina's kaartjes zei

Wat een leuke creaties ! prachtige kleuren !
groetjes, martina
x

Ilonka zei

Hoi Annette wat een schtterend kaartje.

groetjes Ilonka

Marley zei

Ontzettend mooi gemaakt Annette! x Marley

Related Posts with Thumbnails