CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 3 november 2010

De winnaar is .........

 












Hallo allemaal,

De uitdaging is inmiddels afgelopen. Je kon een kaart maken met deze foto en die opsturen naar mij, zodat ik hem naar A Sisters Hope kon sturen voor de verkoop. 
Helaas heb ik naast de kaarten van de designers één kaart mogen ontvangen voor deze uitdaging van Margo.
Margo bedankt voor je mooie kaart, ook namens A Sisters Hope. Als je mij even je adresgegevens mailt, dan ontvang je van mij het mini scrappakket.
Gefeliciteerd en het pakket ligt deze week in je brievenbus.
Ook wil ik iedereen bedanken die deze maand een andere kaart heeft gestuurd voor A Sisters Hope. Er zitten nu 22 kaarten in de doos.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Margo zei

Hoi Annette,
ik vind het wel reuze dat ik gewonnen heb en vond het ook een leuke uitdaging lekker puh voor al diegenen die nu denken, had ik toch maar meegedaan :)
Ik mail je zo mijn adres door en alvast heel erg bedankt !!!!
Groetjes
Margo

chantal zei

proficiat Margo; het is een mooie kaart
liefs chantal

Related Posts with Thumbnails