CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 27 november 2010

Even weer bijkletsen.












Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik op dit blog wat geschreven heb. Tja, nu ik 2 websites, 4 blogs, 6 Hyves groepen heb om bij te houden komt het weleens voor dat er eentje wat langer moet wachten. Op dit moment kom ik weinig of niet toe aan het knutselen vooral voor mij zelf niet. Iedere dag is er wel wat. Maar goed, vanmiddag komt Els en dan ga ik echt eens iets maken van mijn spullen die ik op de Kreadoe heb gekocht. Gisteravond zijn wij naar een toneeluitvoering geweest bij Henk & Willeke. Zoals jullie weten hou ik ook de website en de Hyvesgroep van Recreatief Centrum Oldemarkt bij. En heb daarom ook foto's gemaakt van dit toneelstuk. Het heette "Stadse Fratsen". En als een echte stadse, ik ben immers een geboren Hagenees, sprak mij de titel zeker aan. Toen ik namelijk voor het eerst hier op het platteland kwam is mij dit vaak als opmerking te horen gekomen als ik iets deed wat zij hier niet kenden. Nu ik hier langer woon dan ik ooit in Den Haag heb gewoond zal dit hopelijk wel wat minder worden. ;-)
Hieronder enkele foto's. De andere foto's kun je zien als je op de website en de Hyves groep.

Groeten van Annette


1 opmerking :

Margo zei

Hoi Annette,
dat ziet er wel gezellig uit!
Ik kijk hier elke keer weer uit naar je verhalen !
Groetjes
Margo

Related Posts with Thumbnails