CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 18 december 2010

Een kerstworkshop op 18 december

Hallo allemaal,

Vandaag was de kerstworkshop die ik samen met Els & Korrie zou geven bij Recreatief Centrum Oldemarkt.
De workshop was van 10.00 - 16.00uur. Het was een inloopworkshop dus reserveren was niet noodzakelijk. Iedereen kon een doosje maken en de workshop was geheel gratis en duurde maar 20 - 30 min. Er zijn kinderen geweest, vrouwen, maar ook één man. Vouwen, knippen en plakken en toen was het doosje klaar om verder gedecoreerd te worden. Er zijn wat mooie doosjes gemaakt hoor. Iedereen kreeg de werkbeschrijving mee naar huis om het tweede doosje te kunnen maken. Je kan namelijk 2 doosjes uit één scrapvel halen. Wil jij de werkbeschrijving ook hebben? Mail mij dan op info@annettescreafarm.com ondervermelding van "Kerstworkshop 18-12" , want dan weet ik genoeg en anders valt je mail namelijk niet op tussen mijn andere 200 - 300 mailtjes die ik per dag ontvang.

Natuurlijk mocht ik ook reclame maken voor mijn workshops etc. Ik had een demo tafel gemaakt met alles in de kleur paars/lila. Om zo de mensen een idee te geven wat ik zoal doe?
Vanaf januari geef ik daar iedere maand een inloop workshop.  
Maar nu eerst met de beentjes omhoog.

Groeten van Annette


2 opmerkingen :

Michelle zei

Fijn dat het zo goed is verlopen.
En ik hoop dat het vanaf volgend ajar dan elke maand zo gaat.
Groetjes Michelle

Hilde Suykerbuyk zei

dat zag er weer leuk uit annette, maar ja met zo'n goede juf kan er ook weinig misgaan natuurlijk!!
gr, hilde

Related Posts with Thumbnails