CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 22 december 2010

Ons uitzicht

Hallo allemaal,

Na het plaatsen van mijn foto van het lampje, kreeg ik veel vragen over ons uitzicht. Inderdaad hebben wij een super uitzicht hier. Wij kijken uit op het Nationaal Park De Weerribben. Een mooi natuur gebied, maar niet altijd praktisch voor ons als boer. Wij hebben vele regels waar wij ons aan moeten houden inverband met dit natuur gebied. Maar dit zal ik jullie besparen.

Natuurlijk heb ook ik foto's gemaakt toen wij sneeuw hadden. Nu ook nog wel hoor. De foto waar je rechts en links bomen ziet heb ik gemaakt vanuit het raam boven. Dit is dus ons uitzicht naar de Weerribben toe. Aan één van de bomen aan de weg heb ik mijn bord hangen waar Annette's Creafarm te vinden is. De andere foto staat ons huis op en op het gazon daarvoor stond dus die tent van ons feest in oktober. De laatste foto is genomen vanaf de weg naar het westen gekeken. Gelukkig zijn de wegen hier weer aardig schoon, want met die gladheid rij ik echt niet.

Groeten van Annette



 

2 opmerkingen :

Els zei

Gaaf Annette,
prachtige foto's hoor en vooral die van Creafarm met de ijspegels eraan.
Groetjes Els

Geertje zei

Weer mooie foto`s Annette.
Die van vorig jaar kan ik me ook nog goed voor de geest halen.
Maar nu ik er zelf een keer geweest ben zie er toch anders na.
Alvast hele fijne feestdagen gewenst.

Groetjes Geertje,

Related Posts with Thumbnails