CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Nieuwe vellen van Marjolein

 


Hallo allemaal,

Jullie weten inmiddels al dat ik gek ben op de vellen van Marjolein. Nu heeft Marjolein weer nieuwe vellen gemaakt en wat blijkt? Marjolein was zo lief om mij een stapeltje op te sturen om hier wat mee te maken.
Korrie zou vanmiddag komen knutselen, dus gelijk maar begonnen met de nieuwe vellen. Op haar website kwam ik de zwarte bloempot kaart tegen en die vond ik super geschikt voor deze bloemen. Dus ik heb zelf een ontwerp gemaakt in mijn Gypsy en door de Cricut dit laten snijden. Korrie heeft de kaart nog niet helemaal klaar, maar zij heeft het andere knipvel gebruikt en ik dus de andere twee. Zoals je ziet hebben wij hem iets anders gemaakt. Als je de kaart plat vouwt kan hij gewoon in een lange envelop. Misschien dat ik er nog een envelop bij maak, maar dan moet ik hem eerst nog even ontwerpen in mijn Gypsy. Haha wat ben ik blij met mijn Gypsy. 

Groetjes van Annette 

 


5 opmerkingen :

Els zei

Wat een leuke kaarten en mooie vellen hoor.
Groetjes Els

Linda zei

Jeetje wat zijn ze leuk geworden
gr linda

danielle zei

Zeker hele leuke vellen van Marjolein.
Zo blijven de bloemen op pot altijd goed.

Groetjes, Danielle

Ирина - Magis zei

Очень интересные, красивые работы!

Annette zei

Спасибо, Magis.

Related Posts with Thumbnails