CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Verslag van de Cricut workshopdag.

Hallo allemaal,

Rond 10.15 uur kwamen alle dames binnendruppelen. Iedereen nam plaats aan tafel en pakte hun Cricut uit. Er was één Create en de anderen waren Expressions. Op de tafel lag voor iedereen een pizza doos gevuld met daarin al het materiaal wat wij die dag nodig hadden. Na een voorstel ronde, ben ik begonnen met een inleiding praatje. Na wat basis dingen zijn wij begonnen met het snijden van de materialen voor de lay-out. Dit zijn onze voorbeelden. Els en Korrie zouden mij deze dag helpen en bijspringen waar nodig is.

 

 


De knoppen Speed, Pressure en het mesje werden heel veel gebruikt. Ook de knop Center Point werd vaak gebruikt. Wij werkten met het geheugen van de Cricut, maar eigenlijk juist ook weer niet. Haha, ja soms was het wat moeilijk te begrijpen. Maar dan vertelden wij het gewoon nog een keer, totdat iedereen door had wat nu de bedoeling was en wat de reden was waarom het juist zo moest.


Els, die laatst bij mij de basistechnieken workshop heeft gedaan, had haar map mee en ik mocht deze even vast houden om het iedereen te laten zien wat deze workshop precies inhield. Zij vertelde, dat het zeker een aanrader is als jij je machine beter wilt leren kennen en beheersen.


Iedereen was zeer geconcentreerd bezig. Kijk maar eens naar de foto's. Haha




Om 12.30 uur stond er een heerlijk broodbuffet klaar en hadden wij pauze tot 13.30 uur. Het was inmiddels buiten zulk mooi weer dat wij allemaal even een frisse neus hebben gehaald. Met een buik vol en genoeg zuurstof zijn wij weer begonnen. Ik heb eerst op mijn Imagine een kleine domo gegeven. De Gypsy zou later in de middag aan bod komen. 's Middags zijn wij begonnen aan ons "Cricut boekje" Voor dit boekje sneden wij weer de verschillende materialen uit en natuurlijk iedere keer een andere stand. Ook hebben wij gewerkt met de Colors van de Cricut. Eerst tekenen en dan uitsnijden, zodat je een mooi randje krijgt.  
Iedereen kreeg zijn certificaat en daar is natuurlijk een groepsfoto gemaakt.






Rond 15.15 uur hadden wij alles gesneden met de Cricut en toen heb ik mijn Gypsy laten zien. Ook dit is een kleine verslaving voor mij geworden. Haha. Zoveel mogelijkheden en een leuk speeltje. Hierna was er nog gelegenheid om wat materialen aan te schaffen waar wij vandaag mee gewerkt hadden. Iedereen ging moe, maar met veel informatie in zijn hoofd naar huis.
Dames bedankt voor jullie komst en nu blijven oefenen hoor!
De volgende Cricutworkshop dag is gepland op 1 oktober 2011. Zet hem vast in je agenda!

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails