CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Basistechnieken workshop met de Cricut Expression

Hallo allemaal,

Morgen is het weer zaterdag en dan heb ik een basistechnieken workshop met de Cricut. Morgen komen twee winkeliers, dus het wordt een iets andere workshop dan ik aan consumenten geef. Als winkelier krijgen zij nog extra info erbij wat voor hun belangrijk is om hun klanten goed te informeren. Maar een dagje mogen praten over de Cricut vind ik echt geen straf, maar weer een dagje genieten. Ja, sorry hoor. Ik ben nu eenmaal helemaal verslaafd aan mijn Cricut machines. Haha. Vanavond nog even soep maken en de brood bakmachine aanzetten voor de lunch tussen de middag.
Oh ja, vanmorgen de inloopworkshop gehad. Ik heb zelf weer een kaartje gemaakt en de boel vast klaar gezet voor morgen. Inderdaad ik zat er weer moeder ziel alleen. Dit was de laaste inloopworkshop voor de zomervakantie. Ik ga heel diep nadenken of ik het na de zomer weer ga oppakken.
Vanmiddag ook weer de nodige pakketten weggebracht. Waaronder de pakketten van Scrappen is Fun. Dus dames die een abonnement hebben, als TNT zijn werk goed doet hebben jullie hem morgen in huis.
Fijne avond allemaal.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails