CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 2 april 2011

De basistechnieken map voor de Cricut Imagine


Hallo allemaal,

Vandaag had ik geen workshop of een demo op de agenda staan, dus tijd voor mijn To Do lijstje weer af tewerken. Vanaf  15 februari ben ik al met de basistechnieken map bezig. Ja, het samenstellen van zo'n map kost tijd en natuurlijk inspanning. Ik moet goed nadenken dat ik alle belangrijke dingen er in verwerk en dat via een mini workshop ook uitvoer. Dan de tekst erbij, zodat de mensen het ook snappen wat ik precies gedaan heb om het zo voor elkaar te krijgen. De indeling van de map is ook belangrijk, want je moet beginnen bij het begin en dat is in dit geval bij het Kalibreren van de inktpatronen en het mesje. Al spelend heb ik weer nieuwe dingen ontdekt, maar dat moet ik nog verder uitwerken, voordat ik dat aan jullie vertel hoor. Nog even geduld dus. Misschien weer iets voor een artikel? Haha, ja onder het genot van een kopje thee en Nick Jonas op de achetrgrond bruis ik weer van de ideeën. Soms wordt ik er zelf moe van. Haha. Ook heb ik deze ontwerpen in mijn Gypsy gemaakt, zoals je hier onder kunt zien op de foto.
Kan ik ze namelijk ook gelijk opslaan. Ja, ook van mijn Cricut Imagine heb ik geen spijt van dat ik hem gekocht heb. Soms krijg ik weleens de vraag of ik ook de Cricut Cake heb of ga kopen. Nou nee, ik denk het niet. Ik vind bakken wel leuk, maar daar vind ik hem net iets te duur voor. Nee ik krijg echt niks kado, ik moet ook alle Cricut machines gewoon kopen. Ik heb nu de Cricut Create, de Expression, de Imagine en de Gypsy en dat vind ik toch echt wel genoeg voor nu dan. Haha, in de toekomst kan ik niet kijken, maar je weet nooit wat er nog meer bij komt.
De aanvragen voor de Paas challenge op ons Duo-challenge blog loopt al storm. Ik heb al 35 aanvragen verstuurd. Fijn weekend allemaal.

Groeten van Annette


Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails