CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 11 april 2011

Een dagje mijn To Do lijstje korter maken

Hallo allemaal,

Vandaag is zo'n dag dat ik allerlei belangrijke klusjes moet doen. Alles wat ik moet doen, zet ik op mijn To Do lijstje die ik digitaal heb zitten op mijn pc. Alles wat op die dag belangrijk is schrijf ik daar op en als ik iets heb gedaan, dan natuurlijk gelijk weg halen. Zo heb ik afgelopen vrijdag mijn BTW boekhouding al weggewerkt naar de boekhouder, dit doe ik altijd per mail. Normaal doe ik dit in de laatste week van de maand, dus nu eens op tijd voor mijn doen. Haha. Maar de rekeningen van de beide bedrijven moesten ook gebracht worden, nadat ze op volgorde zijn gelegd en gecodeerd. Uteraard heb ik ze al lang betaald. Dit heb ik dus vandaag gedaan. Vanmiddag met de doos naar de boekhouder. De eerste lichting is nu weg, maar ik ben nog niet klaar hoor. Vanavond maar weer verder. Dus nog even geen creatie van mij voor jullie, want ik wil die regel van mijn To Do lijstje afhebben. Haha.
Fijne avond verder.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails