CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Een kaart gemaakt die je liever niet te vaak maakt.

Hallo allemaal,

Helaas hebben wij een sterfgeval in onze vriendenkring en wat wordt het maken en krijgen van een kaartje dan belangrijk. Gewoon even laten weten dat wij aan ze denken in deze moeilijke tijd. De begravenis is morgen en daarom is mijn Cricut workshop, die ik morgen had van 10.00 - 17.00 uur verplaatst naar volgende maand. Ik heb voor deze kaart met bijpassende envelop weer dat papier gebruikt van het blok hieronder. Zulk mooi papier. Ik vond de kleur wel passen voor deze gelegenheid. Deze roos heb ik eens gebruikt voor de rouwkaart van Elly, een designer van mij, die plotseling was overleden. Op haar rouwkaart stond een roos en hier heb ik een ontwerp van gemaakt in mijn Gypsy. En gelukkig opgeslagen. Deze heb ik dus alleen laten uitsnijden door mijn Imagine, want jullie weten inmiddels waar ik zit. Bedankt nog voor de vele en leuke reacties. De envelop is een basispatroon die je zelf maakt naar het formaat van je kaart. Ik zal hier eens een les van maken, want hij is super makkelijk, als je weet hoe het moet zeg maar. Maar dat is met alles.
Groetjes van Annette



Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails