CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 18 april 2011

Henriette heeft haar certificaat voor de Cricut Imagine behaald.

Hallo allemaal,

Henriette was hier even na tienen en wij hebben eerst bijgekletst en een bakkie koffie gedronken. Ik heb haar leren kennen toen zij bij mij de basistechnieken workshop gedaan heeft voor de Cricut Expression. Zij woont in Lagos, Nigeria. Inderdaad niet naast de deur. Sinds die workshop hebben wij regelmatig contact, via de mail en sinds kort via Facebook. Erg leuk. Ze is momenteel weer voor enkele weken in NL en dan komt zij ook even bij mij langs. Ik had haar heel enthousiast verteld over de Imagine en zij heeft hem nu ook besteld. Ik vertelde dat ik de basistechnieken map aan het ontwerpen was en vroeg dus of zij niet gewoon wilde knutselen, maar om deze map te gaan maken. Dan was zij mijn proefkonijn. Natuurlijk kwam ik toch wat kleine foutjes tegen, maar deze waren zo aangepast in de tekst. Wij hebben de hele map afgewerkt. Het is voor haar nu een kwestie van opplakken en dan is de map klaar. Haar Imagine komt morgen binnen, dus zij zal nogmaals langs komen, voordat zij naar huis gaat. En dan kan zij heerlijk thuis spelen met haar Imagine. Ik ga nu even de kalfjes voeren en de fles geven aan het lammetje en het poesje.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails