CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 22 april 2011

Klussen

Hallo allemaal,

Op dit moment logeert mijn vader bij mij. En tja dan heb ik nog wel wat klusjes liggen waar Henk niet aan toe komt. Zoals planken voor in mijn kantoortje boven maken. Ik heb al mijn Cricut cartridges in een tas en de dozen in een grote doos zitten. Niet echt handig vind ik zelf. Wat een gezoek soms. Als ik iets wil snijden met mijn Expression dan heb ik daar mijn Gypsy, want deze Cricut staat in de workshopruimte.
Maar wil ik aan de gang met de Imagine, dan gebruik ik heel vaak de originele cartridges. Tja, en daarom leek mij dit makkelijker en overzichtelijk. Ik heb nog niet alle dozen op z'n plek, maar dan hebben jullie een idee. Henk keek zijn ogen uit toen hij al deze cartridges zag. "Kost nog al wat, of niet?" zei hij. Tja, dat is zo, maar dan heb je ook wat en ik betaal het gelukkig allemaal zelf van mijn verdiende geld. Haha. Toch wel een voordeel als je zelf werkt.
Fijn weekend en mooie paasdagen allemaal. Wij gaan hier genieten van het mooie weer en van elkaar. Even geen webwinkel of andere dingen.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Annelies zei

Wow Anette, wat een collectie! Alhoewel ik ook wel blij ben met m'n cartridges hoor: ik heb er een 10-tal (vooral fonts). Groetjes, Annelies

Related Posts with Thumbnails